InfoTouch LAN Configurator to dodatkowy program, który umożliwia zarządzanie pracą aplikacji zainstalowanej w kiosku z dowolnego komputera pracującego w sieci lokalnej.


Aby skonfigurować tą opcję, wykonaj poniższe czynności:


Krok 1 - Na komputerze administratora zainstaluj program InfoTouch LAN Configurator


Kliknij plik instalacyjny (np. itProfessionalLANConfigSetup.exe) postępuj zgodnie ze wskazówkami programu instalacyjnego.


Krok 2 - Uruchom program


Po instalacji kliknij ikonę na pulpicie, aby uruchomić program.



Wprowadź hasło (domyślnie: infotouch)



Krok 3 - Dodaj zarządzane infokioski


Uwaga: przed wykonaniem tego kroku, udostępnij w kiosku katalog instalacyjny programu InfoTouch 


Kliknij ikonę Kioski w górnym menu




W kolejnym oknie InfoTouch - LAN Configurator - kioski kliknij ikonę Dodaj




W kolejnym oknie wykonaj następujące kroki:


      • wprowadź nazwę kiosku
      • kliknij ikonę Przeglądaj i dodaj kiosk wskazując jego lokalizację w sieci lokalnej (wprowadź ścieżkę do wcześniej udostępnionego katalogu instalacyjnego programu InfoTouch Professional)
      • opcjonalnie dodaj opis, aby ułatwić identyfikację kiosku



W ten sam sposób dodaj pozostałe kioski i zamknij okno InfoTouch - LAN configurator - kioski.



Krok 4 - Skonfiguruj ustawienia


Opis czynności, które należy wykonać, znajdziesz TUTAJ