Zgłaszanie ofert pracy
Aby umożliwić pracodawcom zgłaszanie ofert pracy w infokiosku, należy wykonać poniższe kroki.
Krok 1 - Wybierz przycisk do konfiguracji
Uruchom InfoTouch Configurator i wykonaj poniższe czynności:
- Z menu po lewej stronie wybierz opcję Interfejs użytkownika
- W oknie po prawej stronie w sekcji Lista dostępnych modułów zaznacz moduł np. Ekran startowy (lub dodaj nowy moduł Menu)
- Kliknij ikonę Edytuj moduł
Krok 2 - Skonfiguruj działanie przycisku
- W nowo wyświetlonym oknie edytora modułu zaznacz przycisk, który chcesz edytować
- W oknie po prawej stronie w polu Tytuł wprowadź napis, który pojawi się na przycisku (opcjonalnie możesz dodać podtytuł i ikonę)
- Z rozwijanej listy Akcja wybierz akcję Uruchom moduł
- Z rozwijanej listy Moduł wybierz Wysyłanie ofert pracy
Uwaga: aby moduł Wysyłanie ofert pracy był widoczny, musi być wcześniej dodany do Listy dostępnych modułów
- Kliknij ikonę Edytuj parametry modułu znajdującą się po prawej stronie wybranego modułu
Krok 3 - Skonfiguruj parametry serwera SMTP i wpisz adres, na który będą wysyłane zgłoszenia
W nowo wyświetlonym oknie Wysyłanie ofert pracy:
- Wprowadź dane serwera SMTP (np. dla poczty Gmail)
Host: smtp.gmail.com
Adres: twojanazwa@gmail.com
Port: 465 (lub 587)
SSL: tak
Autoryzacja: tak
Użytkownik: twojanazwa@gmail.com
Hasło: twojehasło
- Wpisz adres, na który będą wysyłane zgłoszenia np. infokiosk@pup.pl
- Kliknij przycisk OK
- Kliknij ikonę w prawym górnym rogu i zamknij okno InfoTouch Kiosk z Pracą - konfigurator - edytor modułu
Krok 4
Zapisz wszystkie wprowadzone zmiany i zamknij program InfoTouch Configurator