Grupy kiosków
System InfoTouch pozwala na tworzenie grup urządzeń i zarządzanie nimi przez Internet. Aby skonfigurować taką funkcjonalność, należy wykonać poniższe kroki.
Krok 1 - Skonfiguruj oprogramowanie infokiosków
Opis czynności, które należy wykonać znajdziesz TUTAJ
Krok 2 - Na komputerze administratora uruchom program InfoTouch WEB Configurator
Opis czynności, które należy wykonać znajdziesz TUTAJ
Krok 3 - Stwórz grupy kiosków
Po uruchomieniu programu WEB Configurator kliknij w górnym menu ikonę Grupy kiosków.
Następnie wykonaj poniższe czynności:
- W oknie InfoTouch - WEB Configurator - grupy na górnym pasku narzędzi kliknij ikonę Dodaj
- W kolejnym oknie InfoTouch - WEB Configurator - grupa wpisz nazwę grupy i opcjonalnie dodaj opis, aby ułatwić identyfikację grupy
- Kliknij przycisk Dodaj kiosk
- W kolejnym oknie InfoTouch - WEB Configurator - dodaj kioski wybierz kioski, które chcesz przypisać do danej grupy
- Kliknij przycisk OK i zamknij okno InfoTouch - WEB Configurator - dodaj kioski
- Kliknij przycisk OK i zamknij okno InfoTouch - WEB Configurator - grupa
W taki sam sposób stwórz inne grupy i zamknij okno InfoTouch - WEB configurator - grupy.
Krok 4 - Przyporządkuj grupy użytkownikowi lub użytkownikom
Informacje o tworzeniu kont użytkowników i definiowaniu ich ról znajdziesz TUTAJ