System InfoTouch pozwala na tworzenie grup urządzeń i zarządzanie nimi przez Internet. Aby skonfigurować taką funkcjonalność, należy wykonać poniższe kroki.

Krok 1 - Skonfiguruj oprogramowanie infokiosków


Opis czynności, które należy wykonać znajdziesz TUTAJ


Krok 2 - Na komputerze administratora uruchom program InfoTouch WEB Configurator


Opis czynności, które należy wykonać znajdziesz TUTAJ


Krok 3 - Stwórz grupy kiosków


Po uruchomieniu programu WEB Configurator kliknij w górnym menu ikonę Grupy kiosków.




Następnie wykonaj poniższe czynności:


    1. W oknie InfoTouch - WEB Configurator - grupy na górnym pasku narzędzi kliknij ikonę Dodaj
    2. W kolejnym oknie InfoTouch - WEB Configurator - grupa wpisz nazwę grupy i opcjonalnie dodaj opis, aby ułatwić identyfikację grupy
    3. Kliknij przycisk Dodaj kiosk
    4. W kolejnym oknie InfoTouch - WEB Configurator - dodaj kioski wybierz kioski, które chcesz przypisać do danej grupy
    5. Kliknij przycisk OK i zamknij okno InfoTouch - WEB Configurator - dodaj kioski
    6. Kliknij przycisk OK i zamknij okno InfoTouch - WEB Configurator - grupa



infokioski zdalne zarzadzanie



W taki sam sposób stwórz inne grupy i zamknij okno InfoTouch - WEB configurator - grupy.


Krok 4 - Przyporządkuj grupy użytkownikowi lub użytkownikom


Informacje o tworzeniu kont użytkowników i definiowaniu ich ról znajdziesz TUTAJ